فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

شاید اقدامی است جوگیرانه!
پست اول شما را در شناخت این وبلاگ کمک خواهد کرد
انشاالله شهدا یاریمان کنند
بسم الله...

آقا خلاصه مطلبی ؛ فرمایشی ؛ کاری...

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ب.ظ
دیگر به خلوت های من یک نم نمی باری
در دفتر دلتنگی ام شعری نمی کاری
لحن سکوتت در دلم هر روز یک جور است
قهری؟ نه؟ دلگیری؟ نه؟ آقا!دوستم داری؟
من – بی تعارف- هستی ام را از شما دارم
آقا خلاصه مطلبی ؛ فرمایشی ؛ کاری...
من خوانده ام دربارتان یک خیمه ی سادَه ست
جایی در آن دارند شاعرهای درباری؟
***
اما من و این رتبه و این منزلت ، هرگز
اما تو و این بخشش و این مرحمت ،آری
توفیق دادی یک غزل هم صحبتت باشم
از بس که گل هستی و رو دادی به هر خاری


حسن بیاتانی
  • آنتی ویروس

نظرات  (۵)

شعر قشنگیه!آدم باهاش راحت می تونه ارتباط برقرار کنه!ممنون
شعر زیبایی بود(:

سلام بر صبح عزیز(:

عیدتون مبارک!

التماس دعای بسیار اگه در جوار امام رضا هستین

اگه هم نبودین بازم دعامون کنید(:

پاسخ:
سلام عزیز
دعاگو هستم اگه لایق باشم
اتفاقا مشهد بودم این روزا...شلوغ تر از همیشه و مثل همیشه با صفا...
یه سوال؟همین جوری اینو گفنی یا میدونستی عازم مشهدم؟!

سلام و زیارت قبول(((:

چقد خوب که دعامون کردی! دل ما هم سخت برای مهربانی امام رئوفمون تنگ شده...

فقط به واسطه یکی دو مطلبی که از دانشگاه فردوسی گذاشتی گفتم شاید اونجا درس بخونی، اول مهرم هست و وقت رفتنه(: به هر حال شاید به هدف اجابت نزدیک میشد دیگه!

اگه هم دانشجوی فردوسی نبودی که فبها! التماس دعا گفتن که بد نیست(:

که الحمدلله امام رضا طلبوندتون(: یه دعا هم طلب ما!!

سلام خیلی قشنگ بود. ممنون بابتش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی