فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

شاید اقدامی است جوگیرانه!
پست اول شما را در شناخت این وبلاگ کمک خواهد کرد
انشاالله شهدا یاریمان کنند
بسم الله...

یه امتحان جالب!براتون آرزوی موفقیت دارم

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۵ ب.ظ

سوالات امتحان

بسمه تعالی

نام:..............                                 

نام خانوادگی:.......  

                  

مدت امتحان: تمام عمر

تاریخ: عصر غیبت امام زمان(عج)

مقطع: تمامی انسان ها

 

1- تو انتخاب های زندگیت نظر چه کس برات از همه مهمتره ؟

الف:خودم  ب: خانواده ام    ج:دوستای صمیمیم     د:امام زمان(عج)

 

2- معمولا چه موقع صبرت تموم می شه ؟

الف: وقتی که برای کار های شخصی خودت عصبانی می شی

ب:وقتی که تیم مورد علاقه ات شکست بخوره

ج:وقتی که یکی رو که خیلی دوستش داری می میره

د:وقتی کسی با انجام گناه فردی واجتماعی دل امام زمان رو می رنجونه

 

3- چقدر امام زمان(ع) رو دوست داری؟

الف:راستش تا به حالا بهشون فکر نکردم

ب:تو نمازام براشون دعا می کنم تا ظهور کنن

ج: اگه دیدم یه جایی بهشون توهین می شه حس غیرتم به جوش می یاد

د:اون قدرزیاد که برای تعجیل در ظهور هر کاری که لازمه حاضرم انجام بدم

 

4-وظیفت درباره ی امام زمان (عج)چیه ؟

الف: هر روز بعد از نماز ها بهشون سلام می دم و دعای فرج می خونم

ب: باید تو عصر غیبت به حرف های علمای ربانی گوش بدم

ج:باید مثل همه امامان که نیاز به یار داشتند برای آقا خودمو آماده کنم.

د: همه موارد

 

5-فکر کن الان مشغول انجام گناه هستی وضعت نسبت به امام زمانت چطوره؟

الف: سعی می کنم بهش فکر نکنم و گناه رو انجام بدم.

ب: گناه رو انجام می دم بعد میام از آقا معذرت می خوام حتما منو می بخشن.

ج: خاکستر می شم توخودم گناه کنم و امام زمان منو ببینه؟ نه نمی شه..

د: اصلابه فکر گناه کوچک هم نیستم. بابا، من بیام با تیر بزنم تو دل امام زمان؟

 

6- اگه داشتی کاری برای امام زمان(عج)انجام می دادی واون وقت یکی تو رو دید:

الف: خوشحال می شی وقند توی دلت آب می شه!

ب:بی تفاوت هستی ومحل نمی گذاری!

ج: کمی خوشحال می شی اما می گی:هدف اصلی من رضای خدا بوده!

د:عصبانی می شی ومی گی خدایا اومدم یه کار رو خالص انجام بدم، بازم نشد!!

 

7- دوست داری بیشتر چه قیافه و تیپی بزنی؟

الف:تیپ روز(هرچی باشه)

ب:تیپ ایرونی

ج:تیپی که قشنگ تر باشه

د:تیپی که مورد پسند امام زمانمه...

 

8-بهت میگن فقط یه آرزو کن تا براورده بشه و تو میگی؟

الف:ازدواج موفقی داشته باشم.

ب:توی دانشگاه قبول بشم ویه کارخوب گیرم بیاد.

ج:یه سفر همه جاهای زیارتی برم

د:طوری زندگی کنم وبمیرم که امام زمان (عج) ازمن راضی باشن..

 

9-اگه بگن همین الان می خواهیم شهادت رو نصیبت کنیم چی می گی ؟

الف:خدایا من زندگی دارم به فکر زن و بچه ومادر و...هستم

ب:باشه یه وقت دیگه الان سرم شلوغه!

ج:من از خدامه ولی خوب کمی حق الناس گردنم هست بهشون برگردونم وحلالیت بطلبم بعدش میام.

د:شهادت !؟ وای خدا جون! این دیگه چه سوالیه ؟یه عمر دنبال این لحظه بودم. بریم که امدم...

 

10-اگه بگن دوست داری مرگت چطوری باشه چی جواب می دی ؟

الف:بازم حرف مرگ رو پیش کشیدی چرا هی دم از ناامیدی می زنی ؟ یه جوری می میرم دیگه.

ب:دوست دارم مسلمون از دنیا برم ووقت مرگ شیطون گولم نزنه.

ج:دوست دارم شب بخوابم وبدون درد صبح ازدنیا رفته باشم.

د:دوست دارم در رکاب امام زمان (عج) شهید بشم قطعه قطعه بشم تازه دردش هم شیرینه.

 

11-اگه اون دنیا تقاضا کنی یه فرصت بهت بدن ودوباره زنده بشی این طرف چی کار می کنی؟

الف:خوب میام ودوباره زندگی می کنم و آرزوی عمر هزار ساله دارم.

ب:دیگه بنده صالح خدا می شم از هر جهت.

ج:حق مردم رو برمی گردونم واز کسانی که بهشون ظلم کردم حلالیت می طلبم.

د: یه بار؟ اگه هزار بارم بگن می تونی برگردی آرزو دارم هزار بار برای امام زمان(عج)شهید بشم.

 

12-سوال اختیاری: اگه بگن اینا شرط های پذیرفتن یاران امام زمانه فکر می کنی قبول می شی؟

الف:نه بابا !! من اگه این طوری بودم که الان شهید می شدم!

ب:خوب بعضی ها رو دارم وبعضی هارو نه...

ج:بعضی ها خیلی سختن فکر نکنم امام زمان(عج)این قدر سختگیر باشه احتمالا تک وتوکی رو ندارم.

د:قبول می شم و نمره کامل.مطمئن مطمئن خودمو برای اینا آماده کردم . پس یه عمر برای چی زندگی کردم؟!

                                                                                                                  موفق باشید

 

 

 

تذکر:

هرکس بتونه امتیاز لازم رو از این آزمون بگیره باید خودش رو برای یاری و ان شاءالله شهادت در رکاب امامش در آخر الزمان آماده کنه.هر کس هم نمی تونه یه فکری به حال خودش کنه که جا نمونه. جواب رو هم پیش خودتون نگه دارید.

خوش به حال اون هایی که از غربال آزمایش خدا رد می شن وبه سعادت می رسن و بدا به حال اون هایی که باقی می موند وحسرت می خورن. خدایا ما از کدوم دسته ایم ؟ ما را برای امتحانات سختت اماده و موفق گردان...آمین

منبع مجله ی امان شماره ی 23

 

  • آنتی ویروس

نظرات  (۲)

سلام

چه جالب

من مشروط شدم تک ماده میخوام

یه خرده سوالها شعاری بود. به نظرم اصل کار خرابه. اول از دروس پایه باید امتحان میگرفتین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی