فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

شاید اقدامی است جوگیرانه!
پست اول شما را در شناخت این وبلاگ کمک خواهد کرد
انشاالله شهدا یاریمان کنند
بسم الله...

خواهش خدا

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۱۳ ب.ظ

این ماه رمضان عجیب آدم را وسوسه می کند برای توبه کردن و برگشتن و به راه آمدن.حسابش را بکنید،خدا در خانه اش را کاملا باز کرده باشد،خودش به عنوان میزبان،در آستانه ی در ایستاده باشد،قلم خطاپوش بر دست گرفته باشد و هرلحظه فرمان دهد و خواهش کند که بیایید و تصریح کند:

"هرکه در این ماه به خانه ی من بیاید،من از گذشته هایش می گذرم،پیشینه اش را پاک می کنم و به قدر ظرف و ظرفیت او تحفه هایی به او میدهمکه نه تا ضیافت سال آینده که تا ابد دستش پیش کسی باز و دراز نشود."

این،کم چیزی نیست.من که از همه آلوده تر و گناهکار ترم،بیشتر دلم می تپد برای اینکه در این چشمه ی انابت و اجابت شست و شو کنم.

بخصوص که رمضان،باغ گل قدر است و خدا این گل را تنها در این باغ قرار داده.

به هرحال بیایید روی گشاده ی میزبان را قدر بدانیم و برای سرنوشت دنیا و آخرتمان طرحی نو دراندازیم.


متن بالا، یکی از متون کتاب "صمیمانه با جوانان وطنم"نوشته ی سیدمهدی شجاعی است.


"

من که تنها کاری که میتونم تو ماه رمضان انجام بدم مطالعه است!شما هم اگه کار دیگه از دستتون بر نمیاد به این گزینه هم فکر کنید!البته در کنار قرآن خوندن و دعاهای ماه رمضان.

اینجا هم من بخشی از کتابایی که از خوندنشون لذت میبرم میذارم!شاید شما هم بپسندین!

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان"

  • آنتی ویروس

نظرات  (۱)

سلام.ممنون از حضورت

وبلاگ خیلی خوبی داری

مطالبتم جالبه

امیدوارم موفق باشی

تو این ماه عزیز برای گناهکاری همچونم ن خیلی دعا کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی