فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

شاید اقدامی است جوگیرانه!
پست اول شما را در شناخت این وبلاگ کمک خواهد کرد
انشاالله شهدا یاریمان کنند
بسم الله...

با تشکر از کابینه ی فراجناحی!!!!!!!!!!!

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۹ ق.ظ

راستش را بخواهید جمع کثیری از وزرای معرفی شده ی ایشان* را نمیشناسم!البته حق دارم که نشناسم!من که سنی ندارم!این دوستان هم که غالبا جای پدر بزرگ بنده هستند و سالها(حداقل 8 سال)پیدایشان نبود خیلی!فقط اسم چند نفر را از فتنه ی 88 به بعد به خاطر دارم!با دیدن اسامی همان چند نفر معدود برق از سرم پرید!!!!

باز شما بگو خوش بین باش!من خوش بین باشم شعارهای ایشان**مبنی بر اعتدال و فراجناحی بودن محقق میشود؟


پ ن:خدا به خیر بگذراند!ظاهرا قرار است در این سالها چند وقت یکبار به بنده چنین شوک هایی وارد شود!ربنا افرغ علینا صبرا...


*آقا یه لطفی به من بکنید بگین رییس جمهور منتخب رو چی صدا کنم؟اصلا صداش کنم؟لازمه به نظرتون؟راستش هنوز اسمش رو زبونم نمیاد!:(:(

**همون مشکل قبلی اینجا هم رخ نشون داد!فکر کنم بازم لازم میشه!باید یه فکری به حالش بکنم!


  • آنتی ویروس

نظرات  (۲)

سلام..ممنون از حضورتون

وبلاگ شما هم خیلی خوبه

بله میتونید نشر بدین

امیدوارم مو فق یاشی

دعا یادت نره

پاسخ:
ممنون
خدا خیرتون بده...

واسه اولین مطلب میخواستم نظر بذارم که باز نشد(:

سلام.

بعد از این انتخابات طبیعی بود به نظرم که سری جدیدی از وبلاگ ها شکل بگیرن.نه فقط به خاطر انتقاد و این حرفها، شوکی بود که واسه خیلی ها لازم بود شاید، که اینطوری یه بازسازی بکنن افکار و اعمالشونو...

از قضا یکیش خودمم!!!

اینه که خوب درکتون میکنم. دقیقا تا یه هفته گیج بودم!!!

الان میتونم رئیس جمهورو صدا کنم اما هنوز به قیافه و حرفاش عادت ندارم.

حس عقبگرد عظیمی بود. شانس آوردم که به سرعت شما وب تاسیس نکردم وگرنه چه غمنامه ای میشد اون وبلاگ...

با این سن و این حجم حرص و جوش زود پیر میشین ها!!! (این البته یه شوخی بود)

بهتر از بی دردیه(: 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی