فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

شاید اقدامی است جوگیرانه!
پست اول شما را در شناخت این وبلاگ کمک خواهد کرد
انشاالله شهدا یاریمان کنند
بسم الله...

جهت تداوم لطافت فضای وبلاگ!

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۵ ب.ظ

چند رباعی از میلاد عرفان پور:


برپیکر من تورا کفن ساخته اند

یا اینکه برای پر زدن ساخته اند

ای عشق!شبیه سایه با من هستی

انگار تو را برای من ساخته اند

***

در ذهن نیافرینمت،میمیرم

از وهم اگر نچینمت،میمیرم

ای عادت چشم های بی حوصله ام!

یک روز اگر نبینمت،می میرم

(اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان)

***

یک...دو...سه...چهار...می شمردم تک تک

بی تاب پی تو می دویدم با شک

حالا که بزرگتر شدم،می فهمم

تمرین جدایی است قایم باشک

***

این هم آخریش...

آیینه...زلال...نرم...مرمر...دل تو

یک دهکده لبریز کبوتر...دل تو

من قلک عشق خویش را می شکنم

یک خانه اجاره می کنم در دل تو


پ ن:رباعی ها از کتاب "پاییز بهاریست که عاشق شده است"انتخاب شده اند.

  • آنتی ویروس

نظرات  (۳)

سلام

کار خوبی کردین، تلطیف رو میگم.

جمع شاعران هم جمعه(:

فک کنم به کسانی که ثبت نکرده باشن پاسخ نمیدین نه؟

بهر حال به اون کلبه خوش اومدین(:


پاسخ:
لازم باشه پاسخ هم میدم!ممنون از حضورتون...یه سوال،کدوم کلبه؟منظورتون فرصت خموشیه؟

سلام!

بله از اونجایی که ما از کمبود محبت رنج میبریم(: و ضعف های بسیار دیگری هم داریم!

دوست داریم ردپای حضورتون رو در نظرات هم ببینیم. اینه که پاسخ به نظرم کلا چیز خوبیه(:

بله همون کلبه ی محقرمون

پاسخ:
شکسته نفسی می فرمایین!سر میزنم ولی راستشو بخواین اکثر متناتون برام سنگینه!D:
ولی اگر نظری داشته باشم حتما مینویسم.
از حضور شما هم ممنون

یعنی اینجا هم که نظر دادم واستون سنگین بود؟؟؟

من نظرات خودتونو گفتما!!!

در همین وبلاگ...

اونجا (خونه ی ما) هم هرموقع و هرجور دوس داشتین بیاین، خیلی سخت نگیرین(:

اگه متنها سنگین بود نظراتو بخونین در اثر مکالمات چالشی با دوستان عزیز یه چیزایی دستگیرتون میشه که احتمالا اون موقع میبینین خبری هم نیست! فقط یکم مرور تجربیات گذشته ی هر کس کافیه که همش نه خیلی هاشو بفهمه.


پاسخ:
راجع به اینجا باید بگم خیلی اهل پاسخ دادن به نظرات نیستم!ولی اگه لازم بشه حتما اینکارو میکنم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی