فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

فراموشی مصلحتی

آنچه گذشت را موقتا فراموش می کنیم!اما حواسمان به حال و آینده هست...بیش از پیش

شاید اقدامی است جوگیرانه!
پست اول شما را در شناخت این وبلاگ کمک خواهد کرد
انشاالله شهدا یاریمان کنند
بسم الله...

برای معشوق در پرده...

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۷ ب.ظ
آقا شــــــنیده ای که بیا و ثواب کن
آتش بیار و سینه ی من را کباب کن

هرکس که خواست پابگذارد به قلب من
با اختیارتام  تمـــــــــــــــاما جواب کن

من را بجزنگاه تو حاجت نبود ونیست
حتی شده به نیمه نگاهی مجــــــاب کن

جز یک دعا ندارم و هرگز نداشتم
آن هم برای توست مرامستجاب کن

دل خانه ی محبت عشق است و محترم
ای دل ز غیر صاحب خود اجتناب کن

رویای هرشبم شده خـــورشید می دمد
خورشیدمن طلوع کن وتعبیرخواب کن

مرهم زدست غیر تو درداست ای طبیب
نوش است رنج عشق تو من را عذاب کن

یک خنده کن که قند وشکر ریزد ازلبت
مارا غنی ز شربت و شــهد وشراب کن

صددفترازفراق تودارم قصــــــیده ها
فالی بزن قصیده ی وصل انتخاب کن

ازسرگذشت غربت ما قصه ای بخوان
  پایان خوش به قصه ی تلــخ  کتاب  کن  
  • آنتی ویروس

نظرات  (۳)

سلام . 

 محبت دارید قربان . قابل دونستید . 

 یک بیت رو جا انداختید

 اما خیالی نیست . 

 بنده هم شما رو لینک کردم . موفق باشید . ناب باشید و کامیاب 
سلام دوست عزیز . 

 تمام نوشته های خلوت عباسیه لطف مولا به قلم حقیر بنده ی سراپاتقصیره . 

 هیچوقت روی نوشته ها احساس مالکیت نمی کنم و برای تبلیغ فرهنگ انتظار و محبت اهلبیت همه اختیار استفاده دارند . قبلا میگفتم با ذکر منبع ولی الان دیگه زیاد اصراری به ذکر منبع هم ندارم . همین که خوشتون اومده و استفاده کردید می فهمم که قابل بوده . 

موفق باشید . 
سلام!
شعر خیلی قشنگیه!
وبلاگ آرامش بخشی دارین! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی